Z roku na rok, rośnie ilość organizowanych w Polsce wydarzeń firmowych, takich jak konferencje biznesowe, wydarzenia branżowe, targi, kongresy etc. Okazuje się, że większość z nich organizowana jest w obiektach typu hotelowego.
Trendy w branży eventowej
Wg raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce” 2022 w ubiegłym roku odbyło się w Polsce ponad 6000 wydarzeń typu konferencje, eventy motywacyjne, integracyjne, czy kongresy branżowe i firmowe, targi etc. Z czego blisko duża większość - były to konferencje biznesowe oraz eventy firmowe w formie stacjonarnej. Pośród wydarzeń korporacyjnych i motywacyjnych stanowiły one, aż 92% (65 hybrydowe, a 2% wirtualne). To jasno pokazuje trendy w branży na kolejne lata. W raporcie możemy przeczytać, że organizatorzy ww konferencji i innych wydarzeń firmowych na miejsce konferencji biznesowej, eventu, kongresu, targów najczęściej wybierali HOTELE.
Dlaczego hotel to najczęściej wybierane miejsce na organizację konferencji firmowej, czy wydarzenia biznesowego?
Uniwersalne możliwości
Wydarzenia firmowe mogą mieć bardzo różnych charakter. Tylko hotele mogą spełnić wymagania zarówno dla imprezy integracyjnej, która np. ma obejmować aktywności na świeżym powietrzu, konferencji branżowej, która wymaga np., organizacji tłumaczenia i odpowiedniego sprzętu do prezentacji, czy też np. balu jubileuszowego, na kilkaset osób, gdzie potrzebny jest odpowiedni metraż do zagospodarowania. Czasami konferencje firmowe wymagają zaproszenia 20 osób, a czasami nawet kilka tysięcy. Niezależnie od ilości osób, to właśnie hotele, w tym szczególnie DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Warsaw jest najlepszym partnerem do przygotowania profesjonalnej konferencji biznesowej z kilku powodów.
Dedykowana powierzchnia biznesowa
Hotele to obiekty, które budowane są z myślą o organizacji różnego typu wydarzeń biznesowych. Już na etapie projektowania hotelu architekci planują tzw. centra biznesowe, w których projektowane są sale konferencyjne, i innego typu powierzchnie przygotowane z myślą o potrzebach firm i biznesu. Z tego powodu, z reguły hotele dysponują elastycznymi możliwościami aranżacji powierzchni, pozwalającymi na organizację konferencji, imprez integracyjnych, jubileuszy, przyjęć firmowych w różnych opcjach. Każdy taki obiekt ma także ułatwienia, umożliwiające łatwe i bezkolizyjne montaż elementów nawet najbardziej wymyślnych scenografii takich jak regały, ścianki, telebimy, etc. W DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Warsaw klienci mają do dyspozycji ponad 5000 m2 powierzchni eventowej, czyli 20 sal konferencyjnych oraz największą w Europie salę balową o wielkości ponad 2000 m2.
Nagłośnienie i profesjonalne wyposażenie
Całe centrum biznesowe DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Warsaw, czyli wszystkie sale konferencyjne zostały wyposażone w profesjonalny sprzęt, umożliwiający prowadzenie transmisji na miejscu, czy też na odległość, jeśli ktoś zdecyduje się na organizację wydarzenia w formie zdalnej lub hybrydowej. Można je dowolnie aranżować i bezpiecznie ukryć kable, czy końcówki w specjalnie zaprojektowanych do tego portach, czy meblach. Dzięki temu goście konferencji biznesowych oglądają tylko profesjonalnie przygotowane wydarzenie, które dodatkowo świetnie prezentuje się na zdjęciach. Organizatorzy konferencji firmowych, targów, czy kongresów branżowych chwalą bardzo sprzęt multimedialny firmy BOSE i jakość nagłośnienia i projektorów, które są coraz częściej standardowymi elementami każdego biznesowego wydarzenia. W innych obiektach - zwykle za sprzęt i meble trzeba dodatkowo płacić. W przypadku wyboru hotelu z profesjonalnie zaprojektowana powierzchnią eventową, jak DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Warsaw, zwykle tego typu wyposażenie jest w cenie wynajmu powierzchni na planowane wydarzenie.
Catering i przerwy kawowe
W przypadku organizacji wydarzenia firmowego ważnym elementem jest catering. Nasz hotel przygotował dedykowana ofertę cateringową, dla organizatorów różnego typu wydarzeń firmowych. To oznacza, że nie trzeba zamawiać tego osobno, z innego miejsca co z reguły jest droższe i stresować organizacją całego wyżywienia dla uczestników wydarzenia. Szef kuchni Restauracji Garden w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Warsaw ma ogromne doświadczenie w przygotowaniu poczęstunku dla różnego typu wydarzenia i konferencje biznesowe, od pikników, do uroczystych wieczornych gal wręczenia nagród. W naszych menu konferencyjnych goście o różnych upodobaniach – wegetariańskich, wegańskich i gustach kulinarnych znajdą coś dla siebie. Organizatorzy konferencji biznesowych uwielbiają szczególnie menu z przerw kawowych, które dostępne są w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Warsaw w wielu opcjach.
Link do folderu konferencyjnego: https://u.profitroom.com/2019-doubletreewarsaw-pl/uploads/A3doA4_8str_Folder_Konferencyjny_2020.pdf
Noclegi I Parking
W bardzo wielu przypadkach organizatorzy konferencji biznesowych zapraszają gości z całej Polski albo i świata. Z tego powodu, zwykle przy organizacji konferencji biznesowej wymagane jest zorganizowanie noclegu, albo udostępnienie atrakcyjnej opcji noclegowej dla uczestników planowej konferencji, eventu, imprezy integracyjnej etc. DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Warsaw dysponuje ponad 350 pokojami, w których nocować może nawet 700 osób. Bardzo doceniają to organizatorzy konferencji, konwentów i kongresów biznesowych. Podobnie jak to, że wokół hotelu znajduje się parking, na którym większość uczestników może zaparkować bezpłatnie.
Planujesz organizacje wydarzenia?
Konferencje biznesową?
Dział Konferencji:
DoubleTreeWarsaw.Events@hilton.com