Dział Konferencji
Miejsce biznesowych spotkań
DoubleTree by Hilton Warsaw, to idealne miejsce na organizację konferencji, spotkań biznesowych, gali oraz eventów firmowych.
Nasz hotel oferuje ponad 5000 m² przestrzeni eventowej, w tym elegancką salę balową wraz z foyer o łącznej powierzchni 2000 m², 20 nowoczesnych sal konferencyjnych, Restaurację Garden z tarasem i ogrodem, przestrzeń klubową Zazen oraz ponad 2 000 m2 przestrzeni THE SPA. Komfort uczestników gwarantuje 720 miejsc noclegowych, co czyni nasz obiekt doskonałym wyborem zarówno na jednodniowe wydarzenia, jak i kilkudniowe eventy.
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w organizacji eventów każdej skali, zapewniamy najwyższy standard obsługi i dbałość o każdy detal.
Zaufaj profesjonalistom i zorganizuj niezapomniane wydarzenie
w DoubleTree by Hilton Warsaw.
wyróżnij się na rynku
Zapraszamy do THE SPA – prestiżowej przestrzeni stworzony
z myślą o firmach, które szukają wyjątkowego miejsca na organizację wydarzeń biznesowych. Nasza oferta to doskonały wybór dla firm, które pragną zorganizować integracje pracownicze, premiery produktów czy spotkania prasowe
w eleganckiej, luksusowej atmosferze.
Dzięki naszym doświadczeniu oraz prestiżowym warunkom, każde organizowane przez nas wydarzenie staje się niezapomnianym sukcesem. Nasza oferta sprawia, że Twoja firma zyskuje wyjątkowego partnera w organizacji eventów biznesowych.
Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak Twoje wydarzenie może stać się niepowtarzalnym sukcesem!
doubltree by hilton
Dział Konferencji