Poznaj nasze sale konferencyjne
z możliwością łączenia, Salę Balową UNIVERSE
oraz ZAZEN Club & Lounge.
Sala ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą konferencyjną Oak. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 112m2. Ustawienie sal konferencyjnych po połączeniu: klasowe 64, teatralne 110, podkowa 41, boardroom 30, bankietowe 80, kabaretowe 56.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Birch. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 112m2. Ustawienie sal konferencyjnych po połączeniu: klasowe 64, teatralne 110, podkowa 41, boardroom 30, bankietowe 80, kabaretowe 56.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą konferencyjną Chestnut. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 112m2. Ustawienie sal po połączeniu: klasowe 64, teatralne 110, podkowa 41, boardroom 30, bankietowe 80, kabaretowe 56.
Sala ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą konferencyjną Larch. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 112m2. Ustawienie sal konferencyjnych po połączeniu: klasowe 64, teatralne 110, podkowa 41, boardroom 30, bankietowe 80, kabaretowe 56.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Lime. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 112m2. Ustawienie sal konferencyjnych po połączeniu: klasowe 38, teatralne 100, podkowa 32, boardroom 30, bankietowe 80, kabaretowe 56.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Maple. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 112m2. Ustawienie sal konferencyjnych po połączeniu: klasowe 38, teatralne 100, podkowa 32, boardroom 30, bankietowe 80, kabaretowe 56.
Pojedyncza sala konferencyjna, znajdująca się w pobliżu recepcji Event Concierge oraz windy towarowej.
Pojedyncza sala konferencyjna, jako jedyna posiadająca dwa wejścia: od lewego i prawego Foyer. Sala konferencyjna znajduje się w pobliżu recepcji Event Concierge oraz windy towarowej.
Ekskluzywna i najbardziej reprezentatywna sala konferencyjna, idealna na najważniejsze spotkania.
Pojedyncza sala konferencyjna, posiadająca zamykane drzwi wewnętrzne do sali Sycamore.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Magnolia (łączna powierzchnia 154m2), a następnie z salą Cedar (trzy połączone sale to łącznie 231m2). Sala konferencyjna Sycamore posiada największy ekran spośród sal na pierwszym piętrze, przystosowany do realizacji konferencji w trzech połączonych salach. Sala posiada zamykane drzwi wewnętrzne do Sali konferencyjnej Rowan. Ustawienie sal Magnolia i Sycamore po połączeniu: klasowe 84, teatralne 150, podkowa 51, boardroom 36, bankietowe 90, kabaretowe 70. Ustawienie sal Cedar, Magnolia i Sycamore po połączeniu: klasowe 150, teatralne 260 - 280, podkowa 66, boardroom 54, bankietowe 130, kabaretowe 112. Ustawienie sal konferencyjnych Cedar, Magnolia i Sycamore oraz parkiet, mini scena i bufety po połączeniu: bankietowe 100, kabaretowe 98.
Sala ma możliwość połączenia się z jedną z sąsiednich sal konferencyjnych (Cedar / Sycamore) lub z dwoma jednocześnie. Łączna powierzchnia dwóch połączonych sal to 154m2, natomiast łączna powierzchnia trzech połączonych sal to 231m2. Ustawienie sal konferencyjnych Magnolia i Cedar po połączeniu: klasowe 84, teatralne 150, podkowa 51, boardroom 36, bankietowe 90, kabaretowe 70. Ustawienie sal konferencyjnych Magnolia i Sycamore po połączeniu: klasowe 84, teatralne 150, podkowa 51, boardroom 36, bankietowe 90, kabaretowe 70. Ustawienie sal Cedar, Magnolia i Sycamore po połączeniu: klasowe 150, teatralne 260 - 280, podkowa 66, boardroom 54, bankietowe 130, kabaretowe 112. Ustawienie sal konferencyjnych Cedar, Magnolia i Sycamore oraz parkiet, mini scena i bufety po połączeniu: bankietowe 100, kabaretowe 98.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Magnolia (łączna powierzchnia 154m2), a następnie z salą Sycamore (trzy połączone sale to łącznie 231m2). Ustawienie sal konferencyjnych Magnolia i Cedar po połączeniu: klasowe 84, teatralne 150, podkowa 51, boardroom 36, bankietowe 90, kabaretowe 70. Ustawienie sal konferencyjnych Cedar, Magnolia i Sycamore po połączeniu: klasowe 150, teatralne 260 - 280, podkowa 66, boardroom 54, bankietowe 130, kabaretowe 112. Ustawienie sal konferencyjnych Cedar, Magnolia i Sycamore oraz parkiet, mini scena i bufety po połączeniu: bankietowe 100, kabaretowe 98.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Alder. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 154m2. Ustawienie sal po połączeniu: klasowe 84, teatralne 150, podkowa 51, boardroom 36, bankietowe 90, kabaretowe 70.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Poplar. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 154m2. Ustawienie sal po połączeniu: klasowe 84, teatralne 150, podkowa 51, boardroom 36, bankietowe 90, kabaretowe 70.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Hazel. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 154m2. Ustawienie sal po połączeniu: klasowe 84, teatralne 150, podkowa 51, boardroom 36, bankietowe 90, kabaretowe 70.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Pine. Łączna powierzchnia wynosi wtedy 154m2. Ustawienie sal po połączeniu: klasowe 84, teatralne 150, podkowa 51, boardroom 36, bankietowe 90, kabaretowe 70.
Sala ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą konferencyjną Walnut (łączna powierzchnia 226m2), a następnie z salą konferencyjną Acacia (trzy połączone sale to łącznie 294m2). Po połączeniu w każdej kombinacji, sala będzie posiadała kolumny. Ustawienie sal Walnut i Willow po połączeniu: klasowe 112, teatralne 220, bankietowe 120, kabaretowe 84. Ustawienie trzech sal konferencyjnych Walnut, Willow i Acacia po połączeniu: klasowe 156, teatralne 210, bankietowe 150, kabaretowe 105.
Sala ma możliwość połączenia się z jedną z sąsiednich sal konferencyjnych (Willow / Acacia) lub z dwoma jednocześnie. Łączna powierzchnia dwóch połączonych sal to 226m2, natomiast łączna powierzchnia trzech połączonych sal to 294m2. Po połączeniu w każdej kombinacji, sala będzie posiadała kolumny. Ustawienie sal Walnut i Acacia po połączeniu: klasowe 84, teatralne 154, bankietowe 90, kabaretowe 63. Natomiast ustawienie sal Walnut i Willow po połączeniu: klasowe 112, teatralne 220, bankietowe 120, kabaretowe 84. Ustawienie trzech sal konferencyjnych Walnut, Willow i Acacia po połączeniu: klasowe 156, teatralne 210, bankietowe 150, kabaretowe 105.
Sala konferencyjna ma możliwość połączenia się z sąsiednią salą Walnut (łączna powierzchnia 182m2), a następnie z salą Willow (trzy połączone sale to łącznie 294m2). Po połączeniu w każdej kombinacji, sala będzie posiadała kolumny. Ustawienie sal Walnut i Acacia po połączeniu: klasowe 84, teatralne 154, bankietowe 90, kabaretowe 63. Ustawienie trzech sal konferencyjnych Walnut, Willow i Acacia po połączeniu: klasowe 156, teatralne 210, bankietowe 150, kabaretowe 105.
Największa sala w naszym hotelu, posiadająca kilkanaście różnych kombinacji podziału na mniejsze sekcje. Posiada ona bezpośrednio dostęp do rampy nożycowej, która umieszczona jest przy ulicy Skalnicowej.
Foyer UNIVERSE Ballroom:
- powierzchnia 670 m2
-ustawienie: teatralne 400, bankietowe (koktajlowe) 530
UB 3-UB 6 + PF 3-5 (3/4 sali):
- powierzchnia 1410 m2
- ustawienie: klasowe 750, teatralne 1500, bankietowe do 860 - zależy od sceny i parkietu, kabaretowe 504
UB 1-4 + PF 1-4 (2/3 sali):
- powierzchnia 1260 m2
- ustawienie: klasowe 650, teatralne 1200, bankietowe do 770 - zależy od sceny i parkietu, kabaretowe 430
PF5+UB 5+UB6+PF4+PF3 (1/2 sali):
- powierzchnia 945 m2
- ustawienie: klasowe 460, teatralne 950, bankietowe do 600 - zależy od sceny i parkietu, kabaretowe 294
UB 1+UB2+PF1+PF2+ UB3+UB4 (1/2 sali):
- powierzchnia 945 m2
- ustawienie: klasowe 460, teatralne 950, bankietowe do 600 - zależy od sceny i parkietu, kabaretowe 294
UB 3+UB 4 / UB 1+UB2+PF1+PF2 / UB 5+UB 6 (1/4 sali):
- powierzchnia 465 m2
- ustawienie: klasowe 220, teatralne 350, bankietowe do 240 - zależy od sceny i parkietu, kabaretowe 150
UB 3 / UB4 / UB5 / UB6:
- powierzchnia 210 m2
- ustawienie: klasowe 126, teatralne 250, podkowa 51, boardroom 42, bankietowe 120, kabaretowe 84
UB 1 / UB2:
- powierzchnia 106 m2
- ustawienie: klasowe 63, teatralne 110, podkowa 36, boardroom 36, bankietowe 60, kabaretowe 42
Klub muzyczny, wykorzystywany w celu organizacji wieczornych imprez tanecznych, nieformalnych spotkań integracyjnych ale również kolacji, bankietów, wesel, przyjęć koktajlowych.